16 mars 2012

tiden bara rinner förbi...

så det är bara försöka att hinna med i samma tempo. Det är inte alltid så lätt!
Det rullar på med sommarlovsentreprenörerna och förberedelser inför en kommande sommar, 
det ska bli så spännande. I tisdags kom vi hem från en underbara Rom resa. 
Tack svärmor och svärfar!
Tyvärr var det någon i Rom som gärna ville ha min kamera, så idag fick jag äntligen tid att ringa
försäkringsbolaget. Så nu blir det inte några fina bilder på ett tag. Ni får hålla tummarna
för att jag får ut så mycket så att jag kan köpa mig en ny. 
Kameran var väl inte hela världen, men att alla bilderna från hela semestern försvann var det 
allra värsta. Så mycket fint som jag hade fått foto på. 

På söndag bär det av till Branäs med Bf åk3. Det ska bli mycket trevligt. 
Så bloggandet blir lite lidande framöver. 
En av de bilder som jag tog med mobilen. ( Som tur var)

Ha en bra helg!

Kramis Linnsan

1 kommentar:

  1. Hej!

    Hur går det för er med bygget? Fått fönstrena på plats i nya delen? Hade varit kul med lite bygg-/renoveringsbilder:-)

    Hoppas allt är bra med er!
    Kram Karro

    SvaraRadera