9 mars 2012

Händelserik vecka...

det kan man verkligen säga. I Tisdags var jag inne i Halmstad och hälsade på hos Karin, Oskar och lilla Tyra. I går blev hon tre veckor, ja då är man inte stor. Då fick man äntligen köpa bebiskläder igen.
Den här lilla klänningen, och en vit body fick hon. Barnavdelningen för så små, 
där kan man gå hur länge som helst. 
Vill verkligen rekommendera det nya märket Newbie från Kappahl, 
så fina kläder och det är ekologisk bomull. 
I onsdags var jag i Hylte och planerade inför sommarens jobb. Jag ska vara handledare
för Hyltes Sommarlovsentreprenörer, så kul. På eftermiddagen var jag inne 
på nyföretagarcafeét, då Annie Lööf helt plötsligt dyker upp.
Så om ni läste GT igår, så kunde ni se de stora kändisarna, fniss fniss. 

Igår var det begravning för finaste Hildur på berga. Hon blev nästan 90år och var en stark 
kvinna, både fysiskt och psykiskt. 
En fantastisk präst som gjorde hennes begravning mycket fin. 
Får jag en dotter en gång, så står ditt namn högt upp på listan. 


*Vila i frid Hildur*

//Linnsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar