2 mars 2012

Åååh..... ÄNTLIGEN fredag!!

Åh vad denna fredagen var välkomnande och vacker. Solen skiner och jag har hängt ut årets första tvätt.
Det är så underbart att det är ljust på kvällarna när man kommer hem från jobbet och det känns
som om man har slutat tidigare, fast man har jobbat lika länge. 

Mycket har det hänt den senaste veckan och inte bara bra saker, men ändå så känner jag hur det 
bara spritter ut i kroppen på mig. Glädjerus -nu vet jag hur det känns. 
Jag har numera Motorsågskörkort B och kört Tjejvasan på en mycket bättre tid än jag förväntat mig. 
Bilarna , Ugnen, Spisen, Varmvattnet krånglar/har krånglat under veckan, men det har inte rört mig i ryggen. Jag bara ler åt sakerna som för bara några veckor sedan hade gjort mig deprimerad. 

Åh, jag blir så glad av att våren är på väg och att sommarens aktiviteter börjar planeras. 

Underbara fantastiska vecka!

Jag vill bara tillägga- att jag INTE har glömt alla mina fantastiska vänner, även om jag varit dålig 
på att höra av mig till er. Det kommer en bättring, I promise!


Solstrålskramar från Linnsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar