8 juni 2012

Tjejvättern

Sista etappen för tjejklassikern går av stapeln på lördag. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det här. Jag har inte cyklat någonting, så jag kan garantera att jag kommer ha ont i rumpan efter den här helgen. Vaselin eller banan har jag hört att man ska ha mellan skinkorna så man inte ska får skavsår, Usch! 

Ikväll blir det lite samkväm med kollegiet hemma hos F i Harplinge. Vilket ska bli väldigt trevligt. 

I helgen var vi och ritat upp köket på Elektrolux Home- Sentens kök i Halmstad, så nu kan jag lägga upp en ungefärlig bild på hur det förhoppningsvis kommer att bli i framtiden. Var allt ska vara stämmer med bilden, men med färger och den lilla kaminen stämmer inte riktigt, då det ska bli en vedspis i stället. 

Kommentera gärna!!

Ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén. 


Trevlig helg på er allesammans!

Kram Linn 



1 kommentar:

  1. Det gick ju tydligen toppen på cyklingen utan träning! Frågan är väl bara pm du hade någon banan mellan skinkorna? :-P Ser mycket bra ut med stora arbetsytor i köket! :-) kram Marie

    SvaraRadera