18 dec. 2012

Oj oj oj, igår slog jag rekord...

Igår hade jag 222st läsare på bloggen. Det var spännande, men vilka är ni som läser den? 
Det vore väldigt trevligt att veta vilka ni är, så skriv gärna en kommentar eller hälsning av något slag. 

I helgen som gått så har jag varit på silverlera kurs. 
Detta kan jag verkligen rekommendera som ett julklappstips att ge bort. 
Antingen ett smycke som du har gjort själv på en kurs eller ett presentkort där man 
själv får göra sig ett smycke.  


Detta fick bli en julgåva till mig själv! 
Inspirationen hämtade jag ifrån Pearls for girls.


Ha en fortsatt bra tisdag!

Kramisar Linnsan

1 kommentar:

  1. Heeej Linn!
    Såklart läser jag din blogg flitigt och tycker du borde uppdatera oftare ;) :D
    SAKNAR DIG MASSOR! <3333

    Puss och Kramis din lillasyster Erica

    SvaraRadera