5 dec. 2011

Underbara helg

Helgen som varit har varit fantastisk. I fredags var jag med Olivia i Varberg. Där jag fann ett alldeles bedårande halsband från Björg. Ett förstoringsglas och en liten bricka med text, där texten är så liten att den inte går att läsa utan förstoringsglaset.
I lördags var det julavslutning med Tiraholms fisk på Påarps gård, mycket trevligt!
I söndags var det Julbasar i Odensjö och fantastiskt god middag hemma hos svägerska med familj, för att fira svärfar som fyller i veckan. Gårdagen avslutades med att äntligen få upp julgardinerna, plockat i ordning och tvättat några maskiner tvätt. Underbar att fixa för att få det fint hemma.

Sen har jag ju förstås haft kvalitetstid med mina små kisar.


                                            En bild från förra året....


//Linn

1 kommentar:

  1. Vilken jättefin blogg!
    Denna läggs bland favoriterna på en gång :)
    Idag har jag & Åke dansat till julskivan!

    (om du vill ha bild bakom header så maila mig
    bengtsson_ina@hotmail.com)
    /Ina

    SvaraRadera